You know that I love you, go on..

Feel it
Breathe it
Believe it
And you'll be walking on air
Go try
Go fly
So high
And you'll be walking on air


Jag känner mig så sjukt duktig!
Jag gick hem från skolan idag, från Kungsholmen till Kärrtorp.
Det är 9,2 km :)
Simmade ju igår också, vi ska köpa årskort, :) Simmade 1000 m och så ska vi lägga på 100 varje gång och simma två gånger i veckan eller mer, så ofta vi hinner.
Jag vill fan bli lite fit :P
Även om inte alla tycker det är så långt så är det bra för mig! Faktiskt...
Plus att jag tycker det känns AWESOME!
Fan va toighta vi ska bli Emma ;) Hon dansar ju också, fett duktig!
Skulle egentligen mött henne vid Tekniska och gått till TC,
 men nu har jag precis ätit middag och ska gå och lägga mig faktiskt :)
Sista dan på jobbet imorgon, flipp!

Ska försöka få tag i H och prata en stund innan jag somnar,
fast det är kanske bättre att låta bli för annars vill jag aldrig lägga på.
Fast klockan är ju inte så mkt... åååh, jag vill men jag vet inte :/
Ringer en gång och ser om han svarar :)

-Mandypandy fyller 17 idag :D Grattis sötnos! <3

Wello, wello, wap, wap, wap, wap :)

Ha det så bra! Puss och Kram!

Ritengalo, che respirilo, che credi che esso e voi camminino su aria. Va la prova, va mosca, in modo da su e camminerete su aria. Ritenete questo, a meno che uccidiate questo, accendete e siete perdonato. Ho saputo che, potrei ritenere che, ritenessi come, io sto camminando su aria <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0