Walking on air .

Emmas lunch slutade när min började så det sket ju sig.
Påväg tillbaka till skolan mötte jag Becca som blev min räddande ängel.. och nu sitter vi här med varsin papperslåda med cepe starka nudlar för 9,50:- från Thai supermarketen mittemot skolan.
Härligt härligt, då blev det ju nån mat iaf :)
Mina rikskuponger är liksom ganska slut, åt upp dem på 60´s igår :/ så jag ska försöka tigga en tjuga av mamma så jag kan äta nudlar imorgon och på fredag med.

Måste fan börja sola igen, känner mig blekfet, äcklig :P Så jävla kul med bad imorgon, med skolan då, eller hur?
Usch! Nej, juste, jag har inte råd att bada, HAHA! Jag slipper :D

Nej, nu ska jag återgå till mina nudlar.

Lo voglio dal mio lato, prego miele, sono mio ti amo tipi, voi conosco chi siete <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0