Till dig.

Jag tycker du borde förstå att jag är så jävla ledsen för allt som har hänt, och om jag kunde göra det ogjort så skulle jag det. Men det som har hänt går inte att ändra på.

Jag får också känslan av att du har ljugit för mig, du vill bara inte säga till mig hur det egentligen är. Det gör mig ännu mer ledsen.

Just nu ångrar jag allt, ångrar att jag ens började prata med dig. Så mycket jag har ändrat mig också, jag är så korkad och så dum som gått på allt.

Jag skulle kunna säga att jag inte bryr mig längre, men det skulle vara en lögn. Det jag däremot kan säga är att jag inte vill bry mig, och därför tänker jag försöka sluta. Men det är svårt.

Sen tror jag ärligt inte att du kommer läsa detta heller, men om du gör det så vet du vem du är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0