This is the world we live in .

Jag är glad idag, haha, vet inte varför,
men det är nice :)
Fick mitt andra svar nu också, ett till minus :D AWESOME!

Har precis ätit frukost, grekisk youghurt, flytande honung och müsli :)
Hihi, nu ska jag å simma med Ludvig, skönt, var fett länge sen :P
Sen ska jag tvätta och så ska jag träffa Ellis ikväll.
Vi ska äta middag och bara chilla :)

Jag kommer tömma mammas plånbok imorgon,
gud det finns så mycket fina kläder nu,
hur många mysiga koftor som helst ! :)

Jag ska träffa Mummlan imorgon :D<3

Nu ska jag logga ut och typ ta en powernap,
ska möta Ludvig och hans vän i Gullen om typ en halvtimme.

Ha en fin dag :)
Puss!

La vita ora è buona<3
I lungamente per le mie ragazze!

Kommentarer
Postat av: Najnaah

Haha shieat ja finnar och alkohol alltså^^

HAHA winerack, ja du, amerikaner.. hur mer ska man förklara det?:D



Hehe ha en fin kväll^^

2008-10-27 @ 22:26:23
URL: http://najnaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0