Stuck in Bro .

Ida här.
Spenderade natten i Bro.. BRO!!!!
Följde med Ellis till skolan och sov på en äcklig soffa, i deras vardagsrum, som jag förövrigt delade med E också. Inte mycket sömn och ont i hela kroppen... INTE okej.
Och nu har jag precis kommit till skolan, sen, för äckel pendeln vägrade komma!
Ja, jag är på dåligt humör idag :P Igår var allt as bra, men idag är allt bara sämst.
Ida goes alkis, jag tror jag ska ta en baileys coffe till lunch..
Skit jobbiga människor som drar ner mig, manipulerar mig, får mig att tycka synd, få dåligt samvete.. nej usch för det! Måste säga upp kontakten med sånna personer jag vill inte dras ner, jag vill flyga lite till.

Triste, stanco ma anche felice. Amilo per sempre<3


Kommentarer
Postat av: Emma

and one for me haha :P

2008-10-08 @ 09:16:00
URL: http://iemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0