Music is my drug .



Godmorgon, Ida här!
Skola igen, sjukt segt..
Spenderade min helg i Finland, mestadels framför tv:n för det finns fan ingenting att göra där. Deras The Voice är iiinte "hip hop and r'nb" utan varannan låt som spelades var en rock låt. Antingen emorock, hårdrock, metal lr likn..  Fastnade dock för "Walking on air" med Kerli. Sjukt söt tjej men verkligen emo. Lyssnar lite på olika låtar av henne nu, jag vet inte, inte min musiksmak egentligen och jag kan inte riktigt bestämma mig för vad jag tycker heller.

Har engelska lektion, well mates, I DON'T CARE!
Sköönt, slutar tjugo i tolv men kanske ska luncha med Emms<3

Assåå, jag ooorkaaar inte med skoolaaan och jag orkar inte vara singel, eller jo, det är rätt skönt. Fast nu till vintern suger det kuk, på somrarna är det fett chill.
Puss, saknar mina flickor <3

Vill ni själv höra Kerli så har ni en länk här:
http://www.youtube.com/watch?v=l0hgi1JS0_c

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0