Shopping <3

Jag vet inte vad jag ska köpa för nått på tisdag!!!
Ska köpa ett par stövlar, vill ha nå bruna men jag är så kräsen.
Just när det gäller stövlar, för jag tycker många är såå fula :P
Jag vill ha lite längre men INTE över knät, antingen ljust, ljust bruna
eller mörkbruna, inte det där mellantinget som ser ut som typ "ljus kola brun" :P
Haha, hade sånna förut så vill ha lite nytt nu :)
Sen ska jag köpa jeans, mörkblå/grå/svart lr riktigt ljusa,
sen skulle det vara nice med nå andra byxor å, får se om jag hittar nått.
Åh, jag måste köpa nå mysiga koftor också!! :D
och tshirts, benvärmare åå strumpbyxor ååå! :D
Jag vill köpa kläder nuuu :D

H&M, Monki, Gina Tricot och Cubus lär det bli.
Lindex har fått in massa fina koftor också,
kanske ska titta in där med :)

Haha, nu måste jag sluta :)

Ska försöka hinna skriva innan jag går!

Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0