Right back at you .

Lunch, åt thai bajs som vanligt på fredagar.
Mötte Emma i Fridhemsplan och nu sitter hon här mittemot mig i skolan och bloggar, HAHA :)

Jag är trött idag, känner mig helt slut.
Vet inte riktigt hur jag ska känna mig.
Tom, fattar inte riktigt vad som har hänt.
Hur lång tid är det kvar? Ingen vet..

Mitt liv känns meningslöst ibland, jag saknar en bit i mitt pussel.
Jag är inte hel.

Jag älskar dig mamma! Jag kan inte beskriva med ord vad hon betyder för mig.
Allt hon gjort för mig och A. Kan inte tacka gud nog för att du blev vår mamma.
Amira, min sötaste syster, hon är fan den starkaste människan jag känner.
Jag älskar min familj!
Patetiskt? Kanske.. Men dem är min fasta punkt i tillvaron.
Jag saknar dig syster <3

Emma och Petra betyder även dem otroligt mycket.
Tack tack tack tusen gånger om för att ni finns!
Saknar som saker var förut, saknar vänner jag inte träffar lika ofta längre.
Mummlan, vi måste verkligen ses snart.
Hon är så sjukt underbar ska ni veta!

Haha, blev inte riktigt ett sånt inlägg som jag tänkt mig men så är det ibland.
Saker blir inte som man tänkt sig.

Nu är det snart slut på ännu en vecka.
Helg.
Lugn och ro :)
FEKKEEE!!

Ska nog simma imorron också, det är niiice ;)

Nu ska jag återgå, Puss!

Siete il sole della mia vita, pulite via le mie rotture ogni volta che grido.
Ti amo ragazze.

Lo manco papà, prego sono giusto<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0