Mio piccolo Principe .


Har äntligen kommit hem efter en tuff natt i Bro, HAHA, och från skolan.
Vi hade kök sista lektionen, gjorde Slottsstek m potatis och Cheesecake.
Kan bara säga att det går ju inte sååå bra med mitt "sluta äta onyttigt" som jag tyckte jag skulle försöka.
Har mina perioder ifs, antingen äter jag typ inget eller så äter jag MASSA.. God, I'm gonna be FAT!

Fy fan, Emma, du ska bara veta hur glad jag blev imorse, gav ifrån mig nått ceppat skrik ljud och sen började jag gråta och skratta och gråta.. Haha :) nej men fy fan va glad jag blev. Tack tack tack! Du räddade min dag, verkligen  :)

Jag är tröött, helt stört trött faktiskt, så när jag loggar ut ska jag bara duscha och sen ska jag sooovaaa :D
Fett skönt, och så är det bara bad + promenix imorgon, det är flipp!

Love you guys so much and  you know it ;)

Io manco il mio piccolo principe, perché ho dovuto lasciarlo? Rimarrete per sempre nel mio cuore <3

Kommentarer
Postat av: emma

jag är bäst! :D

2008-10-09 @ 10:12:02
URL: http://emmaknilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0