Lo manco già .

Hemma, fy fan vilken helg. INTE okej :/

Fredags hade vi vår redovisning, det gick bra var inte svårt alls :)
Vi hann bli klara med allting också typ iaf, så det var nice :)

Sen på kvällen förkrök med Philip och Hampus hos Petra,
och sen drog vi på nån fest i dalen. Var full som faaaaan..
Sov hos Petra, lr typ spydde hela natten :(
Låg och sov typ hela lördagen hemma hos Petra,
mådde verkligen Inte bra :P Sen när hon kom hem från träningen gick jag upp :)
Lagade mat och sen åkte jag hem för att duscha och byta om.
Åkte till stan, först var jag med Philip en stund och sen fika,
med Trulli och Nico. Sen åkte jag hem till Petra för att sova :)
Nu har jag precis lämnat av henne i centralen, hon skulle till Patric.

Usch, nu är både Emma och Petra borta, saknar dem redan! :(

Yay, ska och shoppa med mamma på tisdag, AWESOOOME! :D

Nu ska jag duscha och sen sova :D

Puss <3

Im che continua oggi una data, mi augura la buona fortuna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0