IDAS SKOLA :P

är i idas skola o smygbloggar från deras skoldatorer typ ahha, ida bjöd mig på lite cigg de va nice, första halva idag :D Awesome.
Så jag har rökt en halv cigg, innan åt jag emmelie issa o ellibelli på Subway (subban) o de va nice! Sen skulle vi äta utomhus o då ramla ISSA pladask haha, de var kul ahhah jag typ dog :D
Maten var god men den har vart godae, men vi får alltid kakor när vi går till subway som igentligen kostar typ 13 kronor och inte ingår i vår lunch, de E nice!

Sådanna ska jag göra i helgen.
I kväll ville Manda festa med miiig men då skulle jag behöva åka hem till pappa o hämta min appesourz innan om jag inte får vodkan av erikperik först....
Ska ju käka Tacos hemma innan, MUMS!

Min lektion börjar om en timme så jag ska väl röra mig om en halvtimme eller sååå, sen slutar jag vid två.

JUST DET, sen i måndags tills igår gick jag ned två kilo TVÅ KILO tror ni jag är glad eller, fast det synns inte men jag vet det o jag känner av träningsverken  ;)

Hade prov i morse också, det var jobbigt, men jag klarade det UTAN att fuska, very nice fågelbaaiiis!

Puss på er o ha en trevlig helg!

// Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0