Ida goes to Ludvika .

Imorgon ska jag åka, vet ni hur svårt det är att packa eller?!
Jag vill ta med mig allting jag äger, men det skulle vara lite pinsamt..
Har packat rätt lagom nu, alla kläder som behövs plus några plagg till,
alla saker som behövs plus massa till.. min väska är TJOCK!

Jag har iaf tagit bort massor, det är inte livsnödvändigt med 5 sjalar,
jag tog 2 haha :) sen tänkte jag ta två par skor men bestämde mig för ett.
Ville ta två tröjor/koftor till men det räcker nog med 4. 
Tänkte även ta alla mina smycken men begränsade mig till typ 7 par örhängen,
3 uppsättningar armband och ett halsband. Smink har jag lika mkt som alltid.
När jag väl kommer dit kommer jag ångra som fan att jag inte tog med det där extra,
men sen kommer det visa sig att jag glömt nått viktigt, typ tandborste, jag lovar!

Jag är nervös, det är jag alltid, inte inför nya människor utan för att folk kommer mobba
mig för att jag har mycket saker med mig. Jag tror alltid att jag har mest med mig och
när jag väl är framme har alla lika mkt eller mer. Men alltid lika nervös.
Fast den här gången tror jag jag har mest saker tyvärr, jag har en tjockis rullväska,
fullproppad, min största handväska och kudde och liggunderlag på sidan av.


I förrgår och igår var jag i Blackeberg. Myspys men finns inte så mkt jag orkar
dela med mig av förutom att Mummlan och Nelly är underbara.
Och fy FAAAN va rolig Mummlan är, det är helt sjukt, jag älskar, älskar, älskar dig!

Nej, nu ska jag ta en promenad med Philip och vånda mig lite inför imorgon..
Usch va nervös jag blev nu!

Men ni får ha det fint, tror inte jag hinner skriva imorgon men kanske.
Hörs på söndag, är hemma runt 18 :)

Bomba mig med sms under helgen, men bjud mig inte på fest,
den som gör det slår jag :P

Puss, love de toi! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0