I pray for you dad .

Jag önskar vi hade fått en nystart nångång.
Få bort alla hemska saker vi gjort varandra.
Du har sårat mig mer än någon någonsin sårat mig.
Jag tror jag sårat dig med..
Förlåt.
Det kommer aldrig komma till en vändpunkt.
Det kommer vara försent.

Du kommer aldrig någonsin sluta.
Inte innan det tar livet av dig.
Grattis, en push i rätt rikting.

Jag vill inte att det ska vara såhär.
Jag älskar dig, jag hatar dig.
Jag älskar dig mer.
Jag saknar dig.

Snälla sluta, snälla pappa!

Förlåt för de hemska sakerna jag sa.
Förlåt för att jag sa att jag inte ville vara din dotter.
Snälla pappa, sluta.

Jag älskar dig, hoppas du blir bra.
Jag ber för dig, jag hoppas, jag önskar.
Ändå, skulle inte allt bli bra om du försvann..
Tyvärr tror jag mycket skulle bli bättre utan dig.
Vill inte tänka så men sanningen.
Jag ber ändå, jag hoppas och jag önskar.

Jag älskar dig pappa. <3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Aw.. :/



vi måste ses nån dag söto!!

2008-10-20 @ 11:29:52
URL: http://grendel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0