HAHA

- Ut och gå
 - Dra ner på rökningen
- Dra ner på fett/godis
 - Simma
- Sluta jobba :D
- Plugga mer
- Sova mer
- Fika mindre
- Festa mer (BRA fester)
- Köa mer
- Slösa mindre på skit saker
- Spara till Italien
- Sola!
- Chilla mer
 - Plugga mer
- Umgås mer
 - Ha roligare
 - Köpa kläder oftare

HAHA IDA tror så bra saker om oss, jag vet inte om jag kommer att lyckas.. :P Idag har jag totalt hitills rökt 2 stycken ciggaretter, hoppas jonna har idag för hon e skyldii mej n¨gra :D
Hade facking innebandy i Frescati Hallen i morse, jag sprand som en idiot, jag var duktigt svettig efter det alltså.
Sen sluta vi o vi börjar inte förrens på torsdag :D, Ska dansa ikväll o sen gå någon kilometer eller två med idauw, o sen idrott på torsdag o Långpromenix med ida på Söndag TRÄNA <3


Killar är jobbiga!

Tråkigt, varken jonas eller felix fick acdc biljett, bara jag o ida,  o hofer o company, hoppas jonas kommer på whitesnake eller han gör det då ska han sooooova hos meeei ;) HAHA.

Nu ska jag återgå till matten som jag faktiskt fattar nu! YAY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0