Foundations .

Ida här, fy fan va härligt, fick reda på igår att vi hade studiedag idag och INGET att "studera till", det är ju underbart!
Ändå är jag uppe tiidigt, en kompis ska komma hit så jag måste städa :P Plus att då slipper jag städa sen till helgen när det blir fekke! :)

Haha, vi ska nattvandra med fältarna på fredag, så watch out in sharpnude :) Men pallar nog inte gå hela kvällen, plus att jag vill chilla lite hemma lr på nån fest mä.. Det är ju trots allt helg :D

Got my Vince Neil ticket last night! :D Im gonna have so much fun, screw you! ;)

Haha, de ringde från jobbet.. Jag typ "Ehm.. Jag var hos doktorn idag, han sa att jag skulle vara hemma och vila i en vecka.." Wtf? Vem fan går på det? :P haha men men, de gick bra, är ledig den här veckan me :) Härligt härligt!!

Hatar Emma för att hon köpte Heroin Diarys, SUG KUK!

Jag ska sluta äta godis och försöka inte äta sååå onyttigt (nämner du pizzan igår nu så slår jag dig!) det kommer inte bli lätt för jag älskar pizza, kebab och pommes :P haha fast mamma lagar så god vego mat hemma så det kanske jämnar ut sig. Fan, inte , jag gick först ner en massa under sommaren och nu, bara sen skolan började har jag gått upp 2,5 kg........ USCH! Bort bort bort ska det, ska verkligen försöka. Borde börja träna men det är jag fan för lat för :P

Well, ska ut och röka, sen duscha och städa.
Vi hörs senare :)
Ciao! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0