Fooling Around

Idag har jag vart i skolan, hela dagen! Som vanligt alltså, efter så mötte jag mikaela o vi drog till slurren för att införskaffa ciggaretter åt henne men vi gick in på H&M istället, sen mötte vi ida eller hon kom dit o sen så Drog vi o käka PIZZA i Hammarbyhöjden! Awesome, så jävla gott vi delade på två pizzor en Tropicana och en Campagnola typ ;)
Sen drog ida på Möte i skarpnäck o jag o Manda träffa Patrik o han kirra cigg åt mikaela! Kempegrejt kille han!

Sen hade Mikaela o jag långtråkigt så då drog vi till Indianparken o bestämde oss för att Klättra upp på hammarbybacken så det gjorde vi och fick vår dagliga motion :D
Sen gick vi ned ( mikaela drutta på rumpan xD ) och drog till Konsm i Sjöstan o jag hämta ut VINCE NEIL biljetter till mej och ida.
Sen träffa vi ida igen o drog omkring.
Kvällen avslutades efter tjat från Ida på Café 60 med en persiko-te för mig o en bahamas te för ida där vi även stötte på falk <3

JUST DET! Dagens händelse förutom vince biljetterna Jag har köpt The Heroine Diarys, A year in the life of a shuttered Rock Star by Nikki Sixx!!! :D
( Köpte den på engelska!) Finns på Pocket Shop för 129 kronor! :)

Ciao Bellas e bellos // Emma


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag heter MIKAELA inte MANDA ;)

2008-10-06 @ 22:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0