Chokladtroll .

Livet är ju för härligt.. NOT! hade idrotts/friluftsdag idag, simmning och promenad. Fett chill för vi var bara åtta som badade så slapp pressen :) Helt slut i hela kroppen och så får man roliga överraskningar på tuben. Nej nu vet jag inte vad som händer. Olyckan har vänt?  Haha, nej vette fan hur jag ska göra nu
Snart är det helg, chill, fast är inte ensam hemma som jag trodde så det sög ju lite grann men men snart så :)

Siete il tipo di che ho sognato? Spero così, io realmente lo voglio essere..
Realmente ho bisogno di un abbraccio .

Lo manco ragazze, così tanto <3

Kommentarer
Postat av: Emma

men vi kan ses efter?

o parta, jag o manda är på skolparty tills elva sen kan vi ses efter o bli kalas! :D

2008-10-09 @ 17:35:54
URL: http://emmaknilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0