BombDownHit .

Jag sitter här och är nervös som ett as, ska få svar idag..
På både det ena och det andra, I want ett plus och ett minus, fast +g -k!

Aiiight! Jag och Emma simmade 1,5 i lördags.
Sen igår gick vi från skanstull, till tanto, till zinken, till slurren och sen hem.
Stannade och drack kaffe på en brygga och löste korsord! :D
Ska simma idag å, efter mötet :)

Nu har projekt veckan börjat i skolan, kul jul, och jag blir sen första dan :P

Sov hos Becca och Johan inatt, nice att slippa sova själv :)
Men fy fan va långt bort ut i skogen dem bor!!!

Jag vill ha en pojkvän, bara en liten en som man kan krama och pussa på!
Jag vill bli kär, jag pallar inte vara ensam, det suger! :(

Augurimi il meglio di fortuna, io realmente lo hanno bisogno.
Prego diami un bambino, io lo vogliono così difettoso <3

Kommentarer
Postat av: NegerÅke

Ta mig:D

2008-10-20 @ 10:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0