26 oktober .

Fan va vi skriver, och så mycket onödigt också men vafan :P
Manda har ju av nån anledning inte bloggat nånting ;/
och nu är ju Emma borta så det blir väl jag och Mikaela bara.
Tills på torsdag för då åker jag. Ska bli kuul.

Usch jag är fett nervös!
Jag har feta ångensten över vad jag ska ha på mig och allting :S
Men men det går nog bra,
jag är sämst på att lämna datorn men måste väl.
Vill ju hinna sova också så jag är lite fräsch ikväll :)

Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till med min data,
lackar sönder på att den inte vill att man ska göra nånting :P
Den har inge ljud, det går inte att ladda upp bilder och
det går inte att skicka filer, SÄMST!

I like fjortis dunk ibland, lite sjukt men rock'n'roll i mitt hjärta :D
HAHA :) Längtar till Vince, Whitesnake och AC/DC <3

NU ska jag iaf duscha :P Haha, men fan, mamma håller på i badrummet.
Aja, får väl vänta lite :P

Jag har inte hört nått mer från pappa, de vet ingenting.
Det känns jobbigt, svårt när han är så långt borta.
Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, borde åka dit..

Det är så jävla deprimerande med hösten, det är helt sjukt.
Kallt är det också :(

Love to hate <3

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Förlåt förlåt men det heter dator :( :(

2008-10-26 @ 21:41:28
URL: http://grendel.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag vet sötnos :)Haha

2008-10-27 @ 12:51:58
URL: http://iemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0