Your hand in mine.

Black and white.
Jag vill också! Så det så!

I wanna fall in love tonight..

Emma.. Du har aldrig slagit mig? :)

Borde renskriva "Allergierna" men pallar inte, mina ögon gör ont för att jag är så trött :P Måste köpa nya cigg idag också, sen kommer jag vara helt pank. KUL! Min mobil funkar igen förresten :) Goodie..!

HAHAHA, Ludde har snaggat sig, INTE okej, men ifs bättre än innan, han hade klippt av sina polisonger, asså rakt av bara, haha, fett kul asså :)

Simmade igår, första gången på typ två veckor, nu måste vi komma igång igen, det var sjukt skönt :)

Jag märkte hur elaka barn kan vara igår påväg till Skanstull.
Fyra killar i tioårs åldern gick på tuben. En (vi kallar honom
den ensamma) börjar gå i gången och tre stannar vid
dörrarna, sen när de börjar stängas kastar sig de tre killarna
mot dörrarna. Bara en kille som verkade vara ledaren hann
 igenom och fastnade mellan dörrarna "Men måste ni vara så sega?!".
Han pressar upp dörrarna och går in igen, ledaren och den
ensamma sätter sig och ledaren och de andra killarna har
mycket roligt åt de bus som ska komma, den ensamma
skrattar också för han vill väl inte vara utanför. Tunnelbanan
stannar vid nästa station rusar först de två killarna
(som stått vid dörren hela tiden) och ledaren mot dörren,
den ensamma fattar vad som händer och kutar av han med.
Varpå ledaren utbrister i ett "Faaaan dåååå".
Fy fan va jag hatar barn ibland.


Haha, jag kommer ihåg en fjortistjej som simmade på Eriksdal. Först hade hon tränat, sen simmade hon, med huvudet högt över ytan för att inte blöta håret. Sen när vi kommer in i duscharna skojar jag med Petra att "Hon kommer säkert sitta i bastun nu utan att ha blött håret än". Mycket riktigt, där satt hon och svettades, för att sen bara gå ut och duscha kroppen. MEN HÅRET DÅ?? usch, fett snuskigt, först svettats och grejer och sen sköljer hon inte ens av det.. Wtf?

Hur kan man ha två reklampauser under TV4 nyheterna klockan 22?

Nej, nu slutar den här lektionen och jag har fortfarande inte gjort ett skit, lovley!

PUSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0