Vi är inte sånna, som i slutet får varann..

Hej, äntligen hemma, sjukt trött av att stå hela dan,
äckliga ungar som skrek och bara ville ha latte av
oss. Tror fan inte en enda kommer på Öppet Hus.

Träffade Aleese, Julio och Marie på mässan,
de var i Ludvika med mig. Fett mys, så nu ska
jag och Aleese nog hitta på något ikväll, och så
ska jag även träffa Emma. Får se vad som händer :)

Ah jag har köpt min long wanted Gråa spetsklänning,
men jag vet dock inte om det trots allt var rätt för mig,
ska prova den lite mer här hemma, annars kan jag
ju alltid lämna tillbaka den :) Har sett en svart klänning
på Monki som jag är lite intresserad av och sen spets
skorna på den där skumma affären under gallerian:P

Well, nu ska jag typ äta, fett hungrig.
Jobbar på mässan imorron med, ses där! ;)
PUSS <3

"Vill ni börja på Stockholms internationella restaurangskola?"

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Lägg upp bild på klänningen :D

2008-11-15 @ 13:52:33
URL: http://iemm.blogg.se/
Postat av: Ida

Kolla på bdb :P Haha lr kom hiiit :D

2008-11-15 @ 18:40:54
URL: http://iemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0