This is the life .

Yes home at last..
Först skolan då 08.30-16.40
sen stan med Dennis, Petra och Emma :D
Köpte ett par gråa chinos :D Love em!
Sen åt jag och Petra på Sawadee (?) vid Hötorget,
fett gott, var första "riktiga" maten idag.

Känner mig lite efter med Emma spelade
Amy McDonald för mig i skolan och jag har
verkligen fastnat för "This is the life" den är
helt sjukt bra :)

Försökte installera ljudet på min data, men
det där jävla programmet är ju stört..
Så det funkar fortfarande inte :(

Nu ska min älskade mama sova så jag
ska tagga härifrån, typ tv, haha!


Sleep tight!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Förlåt, förlåt, men du vet hur jag är, var TVUNGEN att rätta från "data" till "dator".

2008-11-12 @ 21:36:05
URL: http://grendel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0