Supernatural och plugg


Kollar på supernatural, det e chill abra verkligen det är typ som skräckfilm fasst flera säsonger och Dean (bilen) är HET<3 Har iallafall skrivit CV PÅ SPANSKA!!!!!!!!! jag e grym, sedan är ju frågan vad man ska göra ikväll, jag är typ bakis fast jag inte var full igår :S skit konstigt :D Milla ville ju träffas :) awesome. Men först ska jag plugga franska och psykologi och sen ska jag göra lite matte också men det kanske får vänta tills i morgon :)
Känner mig så duktig som verkligen pluggar, kollar iofs på Supernatural samtidigt men det går bra ändå, fick ju spanskan gjord, det var ju bara o översätta mitt verklifa CV. tyda.se i like.
Men men jag får väl ta och fortsätta nu sen kanske jag gör lite scones :)
Kram på er allihopa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0