Sound of silence

Snodde av Ida.. förlåt ;P

Jag har insett att min senaste kyss; minns jag inte.
Jag lyssnar på; sound of silence.
Jag pratar; mest skit faktiskt!
Jag tycker om; te.
Min bästa vän är; snäll.
Min första riktiga kyss; minns jag inte!
Jag avskyr när folk frågar; "vad skall du göra med ditt liv?", och liknande frågor.
Kärleken är; en illussion.
Jag gillar att; röka osv.
Jag kommer alltid att; heta Mikaela?
Sist jag grät var; igår när jag garvade åt Martin Timell. (Jag gråter när jag garvar för mycket)
Min mobiltelefon är; rosa.
När jag vaknar på morgonen; så somnar jag oftast om faktiskt.
Innan jag går och lägger mig; lyssnar jag på musik.
Just nu tänker jag på att; att jag är röksugen.
Bebisar är; äckliga.
 Idag har jag; sovit.
I kväll ska jag; sova? Eller kanske träffa Izze.
I morgon kommer jag; dricka sprit.
Jag vill verkligen; bli äckligt kär i någon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0