Somebodys watching me .

Godmorgon, omg, det här är änu ett tecken,
jag är en riktig datanörd! Jag tar mig tid med
datorn på morgonen, det är riktig nördvarning!

>Mamma ska köpa mig en Soda stream!! :)
>Jag skickar ca 140 mess om dagen.
>Jag har minst 16 sjalar hemma.
>Jag älskar Espresso House's Chai Latte.
>Jag drömde om kläder inatt!
>Jag lyssnar på 107.5!
>Jag är rökare..
>Jag har sjukt mycket saker i mitt rum.
>Jag har hamnat i städkoma.
>Det är fint väder idag!
>Why don't you play louder? På radion.
>Jag älskar Emma, Petra och Mummlan!
>Jag har två rosa mobiler; en tre, en comviq.
>Jag äter inte frukost innan skolan.
>Jag äter på restaurang till lunch alt. nudlar.
>Jag kan knappt gå ut osminkad.
>Jag älskar att fota mig själv!
>Jag längtar, älskar, saknar just nu!
>Jag tar tunnelbanan 08.30 idag.
>Jag börjar 09.20 idag.
>Nu ska jag ut och röka!
>http://fulastekaninen.bilddagboken.se

Puss puss, skriver senare :)

Kommentarer
Postat av: Mela

Svar: Nej jag bor i Göteborg, jag går på Ester Mosesson där :P

2008-11-06 @ 08:58:30
URL: http://matvraketmela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0