Some shopping .

Tisdagens och Onsdagens resultat -

Det blev inte såå mycket kläder jag shoppade men lite :)
Är nöjd iaf :)
Letade i hundra år efter ett par stövlar haha,
tillslut blev det ett par svarta typ knähöga,
lite "nedkasade" med två band från Nilson.
Sen köpte jag två par från din sko!
I love, typ lite skate skor fast inte så breda,
ett par svarta och ett par gräddvita,
med siden band som skosnören och mönster på.
I like em very much :P
Sen köpte jag en rosa stickad typ polo, fast kragen
hängde som ner lite också, fin iaf :) Från Gina.
Därifrån köpte jag även en blå body och
även en rosa storstickad halsduk,
gråa benvärmare och en grå klänning.
från bikbok:  2 linnen, vitt o grått.
Grå "tjock"tröja, fast kort i midjan och ärmarna
 och lite pösig typ.
En vit topp med lite ringning och färgglatt mönster fram.
Två sjalar från H&M;
en svart och en brun/guld/beigie mönstrad.
Sist, en grå pösmössa från Lindex!

Måste fan fixa min data så jag kan ladda upp bilder,
eller be nån göra det åt mig :P

Love de toiiiiiiiii <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0