Smoking kills .

Skippade skolan idag med, känner mig dålig
för att jag inte gick men jag orkar inte,
verkligen inte.. :/

Både fördelar och nackdelar med att ogilla klassen,
fördelar:
man pluggar bättre i skolan för man har
ingen att prata med.
man behöver inte bry sig om va andra tycker,
man gör bara vafan man vill.
nackdelar:
man känner sig inte pepp på att gå till skolan.
man trivs inte helt enkelt.

Fan va smart jag känner mig, NOT.

Det är lite sjukt, jag har trott att jag längtat
efter en pojkvän, men nu när jag tänker efter
så älskar jag ju att vara singel, what the fuck?
Det är ju stört jobbigt.
Men jag vill inte heller bara kasta mig in i nått,
med första bästa, då hade jag fan redan gjort det.
Jag vill ha det där på riktigt.

obs, trötta läsare lär somna:
Jag vet hur det kändes första gången jag kysste
Adam och jag visste redan våra första dagar att
det inte var som mina andra förhållanden.
Alltså kan man säga att Adam var min första
kärlek, alltså vet jag hur jag reagerar och känner
när det är på riktigt
. Plus att killen inte alls behöver
vara den jag trodde jag skulle bli kär i. När jag såg
Adam första gången var jag bara kritisk och arg.
Men andra gången, då även vår första kyss.
Jag kommer ihåg allt så väl, och vårt timlånga
samtal den där natten. Jag föll för honom direkt.
Jag blev kär den där natten, helt sjukt.
Jag kände honom inte ens, men jag blev kär.
Klart jag saknar honom ibland, klart jag tänker på
honom, men allt börjar blekna bort nu och jag är
glad för att det tog slut.

Förlåt, nu blev det lite för personligt.
Promise, nästa inlägg blir ytligt :)

Ska simma idag och sen kvällen ska jag
antagligen spendera på Skarpnäcks fritidsgård.
Kuuul.. not :P

Well, ska göra mig iordning och shit.
Ha det fint, kolla min bdb, ska försöka uppdatera
ofta nu ass :) PUSS PUSS!

http://fulastekaninen.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0