-

Nu är höstlovet snart slut. Jag har inte gjort så mycket mer än vad jag brukar göra, men det har varit skönt att vara ledig ett tag.
Jag fick i alla fall tid att träffa Izzes kompis Ebba från Malmö ett tag, då hon var här och hälsade på. Hon var trevlig.

Halloween blev inte riktigt som vi tänkt oss, vi fick inget vin och vi orkade inte klä ut oss, men till slut fick vi våra öl och vart glada ändå.

Jag är glad att jag är ledig två dagar till. Så jag börjar inte förns på onsdag, och då kommer hela skolan ha flyttat och det kommer vara helt awesome.

Så nu sitter jag här, framför min dator, med en kopp söder te med alldeles för mycket mjölk i. Det smakar liksom tjockt och gräddigt med för mycket mjölk i tycker jag, det blir egentligen inte särskilt gott. Wire är ett mycket bra band. Deras album 154 spelas om och om igen här hemma.

Puss hej.

Ps. Idag köpte min pappa ett par fingervantar åt mig. Sådana där vanliga tråkiga tunna i en mörkgrön färg. Men jag blev glad, faktiskt väldigt glad. Är det något fel då? :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0