Shout it out loud!

Hejhej!
Har ätit lunch, älskade thaimat, och nu börjar jag snart. Matte förhör sen samhälle och sen är det helg! Lovley! Kanske ska träffa Emma och Lina när jag slutar och sen hem och laga mat! Ska ha tjejmiddag men mamma, Amira och mammas kompis :) Mys, sen får vi se om det händer nått ikväll lr om det blir hemmakväll.
Imorgon ska jag jobba på Öppet Hus 11-13, sen är jag fri om någon vill träffas :)

Gick med Jessicaa och köpte juice på Dagslivs och träffade Emma och Issa en snabbis :) och kom precis tillbaka till skolan. Blev bjuden på Issas maskerad imorgon, då slipper jag iaf Alby, haha :)
Jag har ingen aning om vad jag ska klä ut mig till så det lär bli glammare, haha, för det har jag iaf hemma! Har ju inte råd att köpa någonting nu liksom och inte tid att komma på nått speciellt finurligt nu.

Ehum.. Ah nu ska jag logga ut, börjar typ nu :)

PUSS!


                                          !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0