Love at first sight!

Igår var jag med Fia på Footlose som sagt,
den var bra, jag älskar musikaler :)
Men sen så var min drömprins där också!!!
Jag kan berätta en annan gång men jag lovar,
its ment to be :P

Sen var jag med Philip och hans kompisar,
feeett kul, jag har saknat det som fan :)

Ah, hemma vid två och sen har jag lyckats
sova heeela dagen, Mamma väckte mig
klockan fem, är det inte dax att gå upp nu?
Jag gick upp, ångest som fan för att jag
har sovit bort hela dagen.. Åt middag med
mama och Uffe och nu sitter jag här och
nördar mig. Ska träffa Petra och Jojo snart
och se


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fin sida!!



Haft en bra helg?=)

2008-11-09 @ 09:11:04
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0