"Jag är jagad av polisen men gömmer mig bakom en tant nu."

Tjoho.. Jag är fett seg, blev precis klar med
tvätten och vill bara lägga mig ned och dööö..
Sjukt trött :/ Haha, så typiskt, precis när jag
kommit utanför dörren på G till tvättstugan
så kommer en hel dagisflock, och jag med en
cigg i handen får påhopp av ungarna, men det
som var värst var att deras "fröken" var en fett
snygg kille i 20 års åldern och där kom jag i
mina sexiga tvättkläder.. INTE OKEJ!
Men men, what to do? Sen tappade jag mina
nycklar, gick tillbaka hela vägen, för att sen
gå hem igen och då hittar jag dem i tvättpåsen.

fukking life asså, allt jävlas med mig.

Fick precis ett mess av Fia:
"Jag ser dín drömprins dansa just nu :P"
fuck ! ge mig!
Han är sjukt söt OCH han Dansar!!!

I wanna, wanna, wanna, wanna....!!

Älskar headern,  känner mig sjukt snygg..
Not.

Nu ska jag snart äta och sen städa.. Tråk!

PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0