Ingen snö .

Nu är jag hemma igen, både skönt och tråkigt, mest tråkigt faktiskt.
Jag har haft så jävla roligt och träffat såå mycket fina människor.
Shit vad jag saknar dem! Det känns så tomt att vara helt själv nu :P
Synd att många bor låångt borta men sen fanns ju kungarna och haninge,
awesome! Ska fika med dem imorgon :)
och Linnéa kommer snart till Stockholm, det blir nice :)

Vad vill du bli när du blir stor? 200 m demokrati, Svar på tal, Engagemang och mångfald.

Pallade inte gå till skolan idag men nu ångrar jag mig lite.
Nu måste jag underhålla mig själv hela dagen, sucks :P
Fast ska nog simma om nu Petra eller Emma orkar.
Fett pepp!

HAHA, jag har skolfoto imorgon, sent? :P

Nu ska jag duscha och sen sooovaaa :)

Puss puss
Ti amo<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0