I'm happy mother fuckers !

Dunno why!
Glad och hyper hela dan, trots att jag är i skolan,
trots att jag hatar min klass, trots att livet är kasst,
trots att jag inte har en pojkvän, trots att jag saknar pappa.
Men jag älskar Emma och Petra!
och massa andra underbara människor <3

Kärlek, föralltid ni vet vilka som ska ta åt sig,
alla ni andra kan fara och flyga!

Jag pallar inte, hejdå cepe Johan, fan du va sur idag :P
Men jag tycker om dig ändå :P

Weeell, mötte Emma på lunchen och så gick vi och hälsade
på Gustav på St. Eriks, awesome dude!
Ska och fika med honom och Dennis efter skolan,
det blir myspys, riktigt fina pojkar :) <3

Nu börjar jag typ snart, svenska, sen slutar jag!

So long suckers!
Love you guys <3
                                                                                   


Kommentarer
Postat av: Jennifer

hej kusin! ;P den kommer från topshop

2008-11-04 @ 17:27:51
URL: http://niilson.blogg.se/
Postat av: Mikaela

mmm godis <3 ser gott ut.

2008-11-04 @ 18:06:39
URL: http://iemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0