Im gonna show you tonight!

Booooringness HAHA

http://www.fulastekaninen.bilddagboken.se/

Jag äger 14 par skor..
Jag vill köpa nytt, och min "ge mig" lista återstår.

Grå spetsklänning
Grå halsduk
Mörkgråa benvärmare
Vantar, typ gråa man kan vika av
Stor väska; blå/röd/rosa + brun/svart/beige
Liten väska; svart alt. färgad, snygg helt enkelt!
Blå storstickad halsduk
Lila storstickad halsduk
(ovan: finns en på H&M för 400:- ovärt..?)
Adidas tröja; blå, grön, röd lr gul
femtielva par svarta strumpbyxor

Sen vill jag ha converse, ett par snygga sneakers
och lite nya högklackade, ett par nya svarta pumps,
och ett par gråa och ett par rosa kanske?
Haha, im rich bitch ! I wish.

Köpa nya t-shirts också Emma! :D


Måste gå nån dag, och slösa min lön :)

Jag saknar INTE Talking People AB!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0