Ida goes neeerd!

Jag har blivit en riktig datanörd fan :P
Bilddagboken och bloggen, inte okej!

Har laddat upp en massa bilder,
blandar både nya och gamla foton.
Men uppdaterar jag så mkt som nu
så kommer det bli mest nya om jag
inte rotar fram nån sjuukt gammal :P

Jag har saknat min Emma idag :(

Simmade och sen till 60's.

Juste måste berätta, var inne på min
gamla bästa kompis bdb, Fias asså
och hon har förlovat sig med Linus!
Blev fett glad :D
Sen bjöd hon mig på musikal på
fredag, vi ska se "Footlose".
Awesome, jag har velat se den ju!
Ah så det ska bli jätte mysigt, har
faktiskt saknat henne :) <3

Well, its bedtime sweethearts <3
Kisses and hugs!

http://fulastekaninen.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0