I wanna get high..

Åh va jag älskar Emmas säng, heelt underbar!
Mysigt med Aleese, Manda, Johanna och Emma :)
Se bdb för lite bilder.

Jobbade ju på the mässisch idag med, var rätt kul,
men jag pratade sönder min röst :P Fick sjukt ont i
halsen iaf, pratade med hur många som helst.
Kändes precis som på Centurion :P Skit tjatig och
alldeles för vänlig!

Ikväll vet jag inte, jag vill bara sova, men inte ensam.
Får se vad mama säger och vad som händer.

Jag har fortfarande inte min drömprins' nr, suger :/
It's still hope :)
Benjamin?

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Emma

sov med mig min säng är för stor att sova ensam i

2008-11-16 @ 17:01:47
URL: http://emma.k.nilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0