I should be so lucky in love..

WIIIIEEEEE! Jocke kommer snart!
Typ om några timmar :D
Ska bli fett kul, det var ett år sen sist O_O

Fucking skolan gör mig galen, jag har 3 IG
varningar.. Kul eller hur?
Samhälle, naturkunskap och gympa.
P.g.a. ofullständiga inlämningsuppgifter
och för hög frånvaro.

Ah, livet är komplicerat, killar är komplicerade.
Herregud jag vet inte vad jag ska ta mig till!
Jag borde skaffa en tillfällig kille eller bli lesbisk!


"Just nu visar jag hellre fittan än rumpan!"

Fikade med Rave efter samtalet, vi planerade vår
gympalektion som vi ska ha på torsdag.
Sen kom Jacob med nån kompis från hans nya
skola, det var lite tjill och sen så kom även Ludvig.
Trevligt,trevligt. På 60's som vanligt! :D

Mummlaaaan, jag älskar dig! <3
Hon är världens finaste, bara så ni vet!

Puss Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0