Here I go again..

Jag är så onöjd med alla mina kläder,
helt sjukt, tom alla nya kläder är fula alt.
sitter fult alt. fel färg osv osv..
Jag skyller på min kropp!
Japp, så fåre va, not my fault...
Jag ska behålla min spetsklänning iag,
jag menar, "har jag velat ha den så länge
så ska jag fan ha den också.." Det var typ
Trulli lr Linda som sa det tror jag. Its a good
one ;)

Jag vägrar att vara själv i vinter, för i helvete, är
det så sjukt svårt att hitta nån man vill kramas
med? Japp, det är det, om man inte vill ha vilket
tard som helst då, haha, asså jag är inte kräsen
egentligen. Men killen måste antingen ha
personlighet eller utseende för att jag ska palla
med honom. Helst både och, annars ska han vara
skit gullig och mysig och smart och min motsats typ!

Nej du, what to do?

Countdown; 11 dagar
Countdown; 1 månad och 13 dagar
Countdown; 4 månader och 24 dagar
Countdown; ca 7 månader
Det är inte så hemskt långt kvar ändå..
Snart är det sommar igen :)


Kommentarer
Postat av: Emma

vad har du conutdowns för? :O

2008-11-17 @ 14:54:07
URL: http://emma.k.nilsson.blogg.se/
Postat av: Ida

Först tills jag ska få bo i Uffes lägenhet.

Sen till Nyår och Mikas födelsedag.

Min födelsedag.

Sommarlov :)

2008-11-17 @ 16:56:01
URL: http://iemm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0