Girls, girls, girls!

Emma, vi träffades ju jätte nyligen :)
Jag messade med dig igår också
faktiskt :P

Jag är inte det minsta osäker på min
spetsklänning längre, I love it!
Har tagit miljoner gånger miljoner
ego bilder idag, haha,  helt sjukt
många faktiskt. Se bdb för urval. Typ.

Imorgon ska jag träffa Fia :) Kuulio
ska fika och promenixa skulle jag tro!

Well, gick med Wecca på stan när vi
slutade, hon skulle hitta en 18års
present och hon tänkte först köpa
handbojor, så vi gick till en sexaffär
typ vid taj mahal (?) där fanns det
ett välsorterat sortiment men priser
därefter. Sen gick vi in på en affär
mittemot med underkläder mest.
Fann där leopard och zebraskärp!
Skit fina faktiskt och kosta kring 300.
Men ingenting till den blivande 18åringen.
Vi gick högre upp på Drottninggatan och
fann en till sexaffär. De hade sjukt snygga
bikinisar med typ olika länders flaggor,
tyvärr var det trekants så jag skulle aldrig
använda dem, men annars så, jätte fina!
De hade massa olika kostymer och
abnorma dildosar och även en dörr Wecca
alltid undrat över. Det stod
"Heartbeat
Entre
Betalas i
kassan 1 tr
upp
Överträdelse
beivras"
Yes, we had found a stripclub!
Sen gick vi bara nedåt tillbaka mot TC
in på lite olika affärer och sen SOUK.
Nice nice, se bdb tycker jag :)

Snart ska jag på mötet!
PUSS!

http://fulastekaninen.bilddagboken.se

Kommentarer
Postat av: Emma

fdy fan vad jobbig du här som byter rad efter två ord!

2008-11-17 @ 17:57:29
URL: http://emma.k.nilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0