Dagens

Humör: Helt okej!
Frisyr: Eh, utsläppt och regnigt men torrt (det regnade förut).
Outfit: En grå/svart klänning från H&M, vita fluffstövlar från SpotOn, svart kappa från H&M!
Musik: Depeche Mode!
Gör: Skriver här och dricker te!
Har: Varit i skolan. Tog en snabbis förbi Beyond Retro för att kolla lite grejs.
Ska: Plugga inför nationellaprovet i svenska B. 5 timmar imorn.
Borde: Plugga.
Vill: Bra fråga! Det vet jag inte.
Hiss: Jag var faktiskt lat och åkte hiss från 6an till 7an idag i skolan!
Diss: Nationellt prov.
Önskan: Choklad i enorma mängder.
Fundering: Imorse när jag rökte på balkongen så kollade jag på fåglarna. Då undrade jag varför inte olika sorters fåglar kan para sig med varandra när det funkar för hundar, katter, hästar, kaniner osv. Men jag fick svar sen (olika fåglar är olika arter, olika katter, hundar etc. är raser!). Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0