Cosmopolitan.

Blir fett sur på Jocke faktiskt,
har ju fan saknat honom...

Varför Emma, varför? Haha
Nejdå, ha den fulaste bilden du kan
hitta du, I dont really care that much :)

JAG HAR INGET LIV!!!!!


Today;
Försov mig... IGEN
först missade jag Svenskan och tänkte
men jag går på Idrotten.. Ja, så gick
det med den saken, sen hade vi ingen
servering så naturkunskapen var framflyttad
lite chill ifs, så jag slutade tjugo i tre ist för fyra!
Ska sluta på mandarinen, har bestämt mig nu
pallar fan inte gå till klockan sex varje torsdag.
Yes, sen när vi slutade åkte jag, Ludvig och
Oskar och mötte Emma i Odenplan och sen
Petra i TC, vi gick runt i affärer och glodde och
jag bytte även mina chinos till en större storlek
We <3 Oversize
Sen åkte Ludde, sen Emma och jag, Petra och
Oskar gick till Espresso House och tog en latte.
Sen skulle Petra möta Patric och jag skulle till
dagis. Barnen var så söta så söta, har saknat dem!
Sen hem vid typ halv åtta, åt middag och sen har
jag fan inte gjort nått vettigt..

Ah pratade med Mama och hennes kille mer idag
om lägenhetsbytet, han föreslog sista helgen nu
 i november och det tycker jag låter sjukt bra :)
Han har inte sagt hur länge än, men det blir ett
tag förhoppningsvis, om han klarar sig utan micro
och alla kanaler
:)

Nu ska jag sova, ska upp vid sex imorgon tror jag,
ska åka åtta, sååå halv sju kanske :)
Kom på gymnasiemässan och hälsa på mig,
våran monter ska vara i mitten nånstans :P Haha

PUSS!
http://fulastekaninen.bilddagboken.se



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0