Colorblind.

Ey, antagligen sista inlägget för idag,
helt sjukt vad jag har skrivit mycket!
HAHA, jag är en riktigt fucking n000b ;)

Blev inget PROande fast det var en
missuppfattning från Tolous sida. vi
skulle ha trygghetsvandrat, men å andra
sidan var det inställt för PROarna kunde
inte komma. Så..
Jag tänkte gå hem, följa Salar en bit sen
kom jag på att jag kunde gå förbi Alex,
awesome, han blev fett glad när jag
kom :) Satt och pratade en timme och så
fick jag med mig ljudskivan hem också!
Ett problem ur världen, bara problemet
med bilder på bloggen kvarstår :)

Ska logga ut nu, gå och duscha !
I like the young kings btw haha :)

Ha det bra, sov gott, love you guys!
PUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0