Awesome dudetts!

Idag ska jag träffa Linnéa och Emma efter skolan, sen ska jag tvinga med Emma hem och hjälpa mig att flytta upp mina saker till Uffe :D
Hihi! Jag är fett glad idag och jag tycker att skelpojken är söt, plus att det är någonting med honom. Kan inte sätta fingret på det, men han känns iaf mer åtkomlig än vad min drömprins är. Vi spelar lite mer i samma liga. Man vet aldrig.

Jag älskar mina beloveds och jag önskar att de verkligen kunde fatta vad de betyder för mig.
Nu har jag hittat min plats, så snälla, dela den med mig?

Livet utan pojkvän är faktiskt helt okej, det är såklart lite tråkigt, men jag väntar på min prince charming och jag vet att han kommer komma. Kanske inte än på ett tag men jag klarar mig, jag är inte som vissa andra.
Sånt är så sjukt patetiskt, att inte klara av att vara själv, snälla, är du rädd för dig själv? Man kommer aldrig att hitta sig själv, bli säker med sig själv eller bli nöjd med sig själv innan man vågar vara själv. På riktigt. Give it a shot, det är inte så hemskt som du tror :P


PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0