Avsluta meningen.


Jag har insett att min senaste kyss; var bästa på länge
Jag lyssnar på; datorns surr..
Jag pratar; ofta och högt
Jag tycker om; kramar
Min bästa vän är; ingen speciell, har några st
Min första riktiga kyss; var i en klätterställning
Jag avskyr när folk frågar; privata saker
Kärleken är; för idioter som inte vet bättre
Jag gillar att; kramas
Jag kommer alltid att; vara kung i klassen
Sist jag grät var; minns ej..
Min mobiltelefon är; mitt allt, jag är halv utan den
När jag vaknar på morgonen; somnar jag om
Innan jag går och lägger mig; messar jag godnatt
Just nu tänker jag på att; jag vill ut ocb röka
Bebisar är; helt underbara
 Idag har jag; mått fett illa
I kväll ska jag; kanske ut med Mikaela?
I morgon kommer jag; längta hela dagen
Jag vill verkligen; ha min drömprins!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0